Skrillex

Om bara 10 dagar bär det av till Emmabodafestivalen. Det kommer massvis med bra band & artister dit & en av dem är Skrillex. Han är enligt mig skitduktig, hans musik är så bra & ja, den är helt superb! En av hans senaste låtar heter First Of The Year (Equinox). Jättebra trots att jag tycker den påminner mycket om Scary Monsters And Nice Sprites. (Skrillex populäraste låt)
.
En sak som jag dela med mig av, om jag inte redan gjort det eller om ni inte redan visste det.. Skrillex heter Sonny Moore. Han var förut sångare i bandet From First To Last (scream/emoband typ) men slutade för ett tag sedan när han kände att hans röst började bli förstörd och satsade istället på en kärriar med Skrillex. Det lyckades du bra med Sonny!
My Photos av
Bild från Skrillex myspace.
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0