Bästa partylåtarna - enligt mig

De flesta på våra fester lyssnar på typisk festmusik. T ex Black eyed peas låt I gotta feeling. Det tycker jag personligen inte är roligt & jag kan inte dansa till det. Jag tycker mer om när det är lite elgitarr som öser & så man kan svänga med i musiken. Det kan gärna vara "datorljud" men inte på ett dåligt sätt. Haha, det lät inte bra.

THE VIRGINS - Teen lovers
.
Denna låten brukar jag alltid sätta igång, men eftersom ingen annan vet vad det är för låt så tycker de att den är tråkig & det verkar bara vara jag som tycker om den.. Här är även en länk till en annan version, som kanske kan finnas mer passande till fest. (spotify) The Virgins – Teen Lovers - The Shoes feat. Sky Ferreira

MANDO DIAO - Long before Rock'n'roll
.
Den här låten får tala för sig själv, jag tycker bara att den är för härlig!

FRANZ FERDINAND - Take me out
.
Denna låt har ett sånt härligt gung som man bara måste dansa med till.

PANJABI MC - Mundian to bach ke
.
Den här låten är mest med i detta inlägg för den för alla till dansgolvet. Alla blir sugna på att dansa och jag minns jätteväl när det bara var jag & en kompis som dansade & alla satt i sofforna & glodde, när jag satte på låten reste sig alla & folk från andra rum kom & hängde med. Det tycker jag är skitkalas!

Just nu kan jag inte tänka fram mer låtar, känner mig lite stressad. Jag lägger upp mer låtar när jag kommer på!
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0