Eurovision song contest

Igår satt jag bänkad framför tv:n med Agnes, Maya & Ebba & vi kan jag säga, var GALNA! Vi blev så jävulskt glada när vi ledde & sen sa vi: jaja, vi kan åtminstone komma tvåa! Så kommer vi trea. (Visst, det är skitbra) Nu struntar vi i det.

på första plats kom Azerbaijan med låten Running scared
På andra plats kom Italien med låten Madness of love
På tredje plats kom då Sverige med låten popular. Lyssna på låten här.
Lyssna på vad Eric & Fredrik Kempe säger om tredje platsen här:
.
På fjärde plats kom Ukraina
På femte plats kom Danmark
sjätte plats Bosnien
sjunde plats Grekland
åttonde Irland
nionde Georgien
tionde Tyskland.

Jag tycker att Irlands bidrag var det allra bästa i år. Deras låt hette Lipstick & framfördes av John & Edward - Jedward.
Nu blev det väldigt mycket videor, så jag hoppas det gottgör att jag inte publicerade något igår.
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0