Hjärtligt välkommen!

Jag har länge funderat på att starta en blogg som bara handlar om musik och det som kretsar kring musik, men har aldrig gjort så tyckte det var på tiden att göra det nu. Här kommer jag lägga upp musik som jag tycker är bra eller fin (De flesta genrer & sorter)
.
Jag tänkte börja med att berätta att jag lyssnar mest på Indie/Rock & sådant, så det kommer förmodligen bli mycket sånt. Jag spelar gitarr, sjunger & har kunnat spela piano. Kan fortfarande lite halvt läsa noter men det går inte flytande som förr.
.
Jag ska försöka lägga upp så mycket ny musik jag kan, men det kan hända att den inte är splitter ny när jag lägger upp den, men att jag nyss fått reda på den. Hoppas ni ska trivas här i musikens värld!
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0