Lady Gaga pre-listening party

Åh.. jag kan säga att jag är mer än ledsen just nu. Var med i en tävling på en sida som heter Tunigo.com. man vann biljetter till Lady Gaga's pre-listening party på Pure i Stockholm. Fick nyss reda på att jag vunnit två biljetter, men att jag inte kommer kunna åka dit eftersom jag bor 6 timmar ifrån Stockholm. & anledningen att jag inte kan åka är för att det är imorgon. (Idag) Om bara 20 timmar så jag blir verkligen ledsen att behöva stanna hemma från det när man väl vinner i en tävling man vill vinna. Lady Gaga kommer inte att uppträda där, men det är ändå en ära att kunna åka på något sånt. FAN! x2000 alltså, jag vill verkligen. Varför bor man i småland!!?!?!
/ En arg & ledsen Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0